موفقیت

5 دلیل برای سرمایه گذاری زنان در تجارت

چطور به عنوان یک زن از لحاظ مالی مستقل شویم؟

سرمایه گذاری زنان؛ بله. خانم‌های عزیز دیگه وقت این گذشته که برای پول منت پدر یا شوهرتونو بکشید! وقتشه که خودتون وارد میدون سرمایه‌گذاری بشید و از لحاظ مالی به ثبات نسبتا خوبی برسید. امروز در این مطلب از مجله معجزه قصد داریم بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

سرمایه گذاری زنان چرا؟

سرمایه گذاری زنان

زنان را با یک فرهنگ نادرست زنانه شست‌وشوی مغزی داده‌اند که به آن‌ها آموخته است پول با گناه، بدکاری و هر نوع خشونت ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی دارد.

زنان و ثروت. چه رابطه پیچیده‌ای! جای تأسف است که در این زمینه حرف زیادی برای گفتن نداریم و به اندازه کافی در این رابطه وقت صرف نکرده‌ایم. اغلب اوقات پرداختن به این موضوع را به دیگران واگذار نموده‌ایم. به‌رغم اینکه اکثر ما در دوران کودکی درباره اهمیت استقلال مالی، پیام‌هایی دریافت کرده‌ایم ولی وقتی زمان گردآوری آن مقدار ثروتی می‌رسد که می‌تواند ما را از لحاظ مالی به استقلال برساند، همه‌چیز را خراب می‌کنیم. چرا؟

زیرا در سراسر زندگی‌‌مان پیام‌هایی گوناگون و اغلب ضد و نقیض دریافت کرده‌ایم. از یک سو، به ارزش پول می‌اندیشیم و نیاز معقولی که برای خرج کردن یا پس‌انداز وجود دارد و از سوی دیگر، به صورت آشکار و نهان، آموخته‌ایم که مهربان بودن، تربیت فرزندان و همکاری و دلسوزی نیز به همان اندازه حائز اهمیت است. یاد گرفته‌ایم که نقش ما بیشتر پیرامون روابط است و کمتر حول محور پول می‌چرخد.

دلایل سرمایه گذاری زنان در تجارت

۱. اجتناب از وابستگی

شما با فکر طلاق وارد یک ازدواج نمی‌شوید؛ شما شغل جدیدی را شروع نمی‌کنید که انتظار اخراج شدن داشته باشید؛ اما این
اتفاق می‌افتد و امروزه رایج‌ترین مسائل طلاق و اخراج شدن است!

شما خانم‌ها، اگر برای آینده مالی خود به شوهر مدیرعامل یا شخص دیگری وابسته هستید، بهتره دوباره به این موضوع فکر کنید؛ چرا؟ چون اونا همیشه قرار نیست کنار شما باشند؛ هر رابطه‌ای تاریخ انقضاء دارد حتی اگر این‌طور نباشه چرا باید برای کوچک‌ترین نیازها‌تون به یک مرد محتاج باشید؟ مگه مردها رو ما زن‌ها به دنیا نمیاریم؟ پس زن‌ها قدرتمندتر از مردها هستند.

بهتره برای جلوگیری از وابستگی مالی حتما به رفاه مالی برسید و به اصطلاح جا پای خودتونو محکم کنید؛ می‌دونم سخته ولی غیرممکن نیست.

۲. در دنیای سرمایه‌گذاری محدودیتی وجود ندارد

سرمایه گذاری زنان

بازارها اهمیتی نمی‌دهند که شما زن هستید یا مرد، سیاه پوست یا سفید پوست، فارغ التحصیل یا ترک تحصیل کرده.

بازارها فقط به این موضوع اهمیت می‌دهند که چقدر با پول خود هوشمندانه برخورد می‌کنید! کلید اصلی این موضوع هم  آموزش و تجربه است.

هرچه در انتخاب‌های سرمایه‌گذاری خود هوشمندتر باشید موفقیت شما به‌عنوان یک سرمایه‌گذار بیشتر خواهد بود هیچ محدودیتی، سقفی شیشه‌ای یا غیره برای زنان در دنیای سرمایه گذاری وجود ندارد.

۳. سرمایه گذاری زنان بدون محدودیت در درآمد

شاید بارها تجربه کردید که شما به‌عنوان یک خانم بیشتر و باکیفیت‌تر از آقایون کار می‌کنید ولی دستمزد کم‌تری می‌گیرید. بله. این موضوع خیلی سنگینه و ممکنه حتی باعث افسردگی و ناامیدی بشه.

ولی در دنیای سرمایه‌گذاری از این خبرها نیست و شما بدون هیچ محدودیتی می‌توانید پول زیادی به‌دست بیاورید و خانم خودتان شوید.

۴. افزایش عزت نفس

یکی از مزیت‌های خارق‌العاده سرمایه‌ گذاری زنان افزایش عزت نفس در وجود آنان است. بالا رفتن عزت نفس ارتباط مستقیمی با بهبود رابطه با اطرافیان دارد و روزبه‌روز باعث موفقیت‌های چشمگیر در زمینه‌های مختلف زندگی می‌شود.

۵. کنترل بهتر زمان

سرمایه گذاری زنان

سرمایه‌گذاری یعنی خرید وقت بسیار زیاد! یعنی وقتی حتی در خواب هم برای‌تان سودهای کلان واریز شود و مزیت این موضوع برای مادران می‌تواند مشارکت و تربیت فرزندان موفق در حوزه‌های مالی و موفقیت شود.

سخن پایانی

ما در این مطلب از معجزه سعی کردیم بیشتر درباره دلایل سرمایه گذاری زنان در تجارت صحبت کنیم. آیا مطالب گفته شده مفید بود؟ چه اطلاعات و تجربیات دیگری درباره سرمایه گذاری زنان دارید؟ این محتوا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و در قسمت دیدگاه‌ها نظرات خود را برای ما و مخاطبان عزیزمان بنویسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا